Oftalmološki pregled

Kako izgleda oftalmološki pregled?

• Inicijalni razgovor ili anamneza - razgovor liječnika i pacijenta o problemu zbog kojeg dolazi na pregled. Liječnik će Vas pitati kakvih smetnji imate sa vidom i očima, od kakvih bolesti bolujete ili ste bolovali, o prethodnim operacijama ako ste ih imali te o lijekovima koje koristite. Također će Vas pitati da li u obitelji imate određenih sistemskih bolesti i smetnji vida.
  • Pregled - ovisno o potrebama i smetnjama pacijenta procjenjuje se na koji način će se oči pregledati. Ponekad je potrebno ukapati kapi u oči prije pregleda. Najčešće se ukapa anestetik prije mjerenja očnog tlaka kontaktnom metodom ili kapi za proširenje zjenica prije pregleda pozadine oka (fundusa). Moguće je pregledati oko svakog pacijenta neovisno o dobi, suradljivosti, komunikaciji i položaju tijela u kojem se nalazi. Pregled se prilagodi svakoj osobi individualno.
  • Dijagnostičke metode - svaki postupak se prethodno objasni pacijentu i opiše postupak na koji se pretraga izvodi.
  • Savjetovanje - nakon pregleda liječnik objasni kakav je nalaz Vašeg oka te preporuči ako je potrebno daljnje liječenje.

Poliklinika Škara Kolega nudi usluge pregleda vida, određivanje dioptrije za naočale i kontaktne leće, pregled za strabizam, slabovidnost (ambliopiju), skijaskopija (objektivno određivanje dioptrije), pregled prednjeg očnog segmenta na biomikroskopu te pregled očne pozadine (fundus), kompletni pregled i obrada kod sumnje na glaukom, mjerenje očnog tlaka, debljine rožnice (pahimetrija), pregled očnog komornog kuta (gonioskopija), Vidno polje Octopus, Optička koherentna tomografija (OCT), pregled za kataraktu (sivu mrenu), dvoslike (diplopie), pregled i liječenje suhog oka te komplikacija zbog šećerne bolesti (dijabetes), senilne makularne degeneracije (bolesti žute pjege), te pregled oka kod prerano rođene djece (prematurusi).

Za Vaše zdravlje vida i oka brinu se specijalisti oftalmologije i optometrije te subspecijalist dječje oftalmologije i strabizma. Obratite nam se s povjerenjem!

Pošaljite upit